de fapt e o gradina cu trifoi in care eu astept sa vina greierii

de fapt e o gradina cu trifoi in care eu astept sa vina greierii

Wednesday, June 3, 2009

Ce mi-a placut in St Lucia ?

mi-a placut catelul Tobie, mi-a placut de Olga, mi-au placut sopirlele, nisipul, culoarea marii, mirosul florii de frangipani.

mi-a placut sa inot in piscina dimineata devreme la 8, pentru ca apa era calda..

mi-a placut ca am dormit bine in primele nopti, m-am odihnit si mi-au trecut cearcanele,

mi-a placut muzica pe care o asculta gradinarul Ton cind plecam noi de acasa...

mi-a placut mult casa in care am stat, si mai ales terasele, si faptul ca aveai unde sa te ascunzi daca vroiai sa nu te gaseasca nimeni.

mi-au placut si omizile cu coada de ciine... aici tb chiar sa pun o poza, pt ca nu o sa ma creada nimeni... Mi-a placut si pasarea care semana cu pasarea colibri, 

ma mai gindesc ce mi-a placut si revin.  

No comments: